Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 15 mei 2013

Snaidero keuken in Venray

Gisteravond ben ik in Venray geweest om project 606 in te meten. Naar aanleiding van het inmeetbezoek hebben we de keuken toch iets aangepast. De doorloopruimtes in de keuken hebben we nu ietwat groter gemaakt. Dit was nodig omdat bleek dat er in het echt nog een vrij grote vensterbank was gemonteerd in de keuken. Ook hingen er nog gordijnen voor het raam die best wat ruimte nodig hebben. De bestelling van deze keuken is aangepast nu. De bedoeling is dat deze keuken nog vóór de bouwvak door Steef geplaatst gaat worden (Jan en Joop zitten nu al vol tot oktober). Hier onder de nieuwe tekening die ik voor klant gemaakt heb. Tussen de hoge kasten en het eiland houd ik altijd een 100cm aan als minimale tussenruimte. Aan de zijkanten van een eiland (niet in echte doorloopsituaties) is minimaal 60cm nodig, maar bij echte doorloopsituaties (waar je vaak door heen moet) vind ik 80cm eigenlijk de minimum maat (dus bij zijkanten waar geen kastdeuren of lades open gaan). Veel klanten vinden dit wat "eng", maar in de showroom heb ik bij de S18 showroomkeuken slechts 60cm tussen het eiland en de muur aangehouden. Niemand valt daar over. Dit kan makkelijk omdat aan de andere kant wél een ruime doorloop beschikbaar is.
Een andere spoed order die ik vandaag klaar heb gemaakt is project 608, dit is een Snaidero keuken die naar Winssen gaat. Dit wordt een mooie Italiaanse design keuken in Grigio Piombo micalak die in een boerderij komt te staan. Deze boerderij wordt op dit moment verbouwd. Het is de bedoeling dat Steef deze keuken gaat plaatsen als hij bij project 606 klaar is. Grigio Piombo lijkt ietwat op Grigio Cemento, maar er zit iets minder "beige" in. Dit pastte iets beter bij de vloer vonden we.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten