Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 1 mei 2013

Snaidero showroomkeuken Ola 20

De Snaidero Ola 20 showroomkeuken staat nu al weer een poosje in de showroom, vandaar dat ik hem binnenkort als showroom model wil vervangen. Ik heb er nu een paar klanten voor, dus waarschijnlijk zal het niet al te lang meer duren voordat deze showroomkeuken weg is. De huidige Ola 20 keuken gaat waarschijnlijk naar het buitenland. Ik heb er nu een klant uit België voor en een andere klant in Italië, het wordt waarschijnlijk 1 van die 2 klanten waar deze keuken heen gaat.
Ik wil een nieuwe showroomkeuken opstelling neerzetten in Grigio Cemento (grijs micalak). Ik had al eerder geblogd over Grigio Cemento, echt een hele mooie kleur voor Italiaanse design keukens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten