Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 12 juli 2013

Snaidero keuken 576 in Goes

Gisteravond ben ik nog even langs geweest bij de Snaidero keuken van project 576 in Goes (Goese Meer). Bij deze keuken heb ik geen hoge druk stoomoven ingebouwd. M`n klant twijfelt nog steeds over deze hoge druk stoomoven, de aansluitingen liggen in elk geval al klaar. Ik kan hem dan altijd later nog in een hoge kast monteren.
De VarioSteam oven van Neff zit al wel in deze keuken, vandaar dat ik die wel kon uitleggen bij klant. De hoge kasten wand bij project 576 bestaat trouwens uit wel 7 hoge kasten. Er zit nu zoveel ruimte in dat m`n klant inderdaad aan gaf dat de keuken nog steeds niet vol zit. In totaal is deze wand met hoge kasten 424cm lang. Wat ik wel erg mooi vind bij deze Snaidero keuken dat is de plafondafzuigkap. Deze heb ik van te voren bij klant afgeleverd en heb gevraagd of de aannemer deze afzuigkap vlak in het plafond wilt integreren. Er is dan geen verlaagd plafond of koof nodig, dit ziet er natuurlijk heel strak uit.
De aannemer heeft de afzuigunits nu in het verlengde gezet van elkaar zodat je een afzuigkap van 100cm lang hebt (boven een kookplaat van 90cm is dat natuurlijk niet zo gek). Zelf vind ik "dwars" geplaatste units ook heel mooi. Dit zie je goed bij onderstaande Snaidero Terra keuken (daar was wél een verlaagd plafond nodig).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten