Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 31 augustus 2013

B&B Arnemuiden ivm mosselavond

Inmiddels hebben er ruim 60 relaties gereserveerd voor de Mosselavond in de showroom binnenkort. Best wat klanten komen van wat verder weg, dus het leek me wel handig om wat overnachtingsmogelijkheden op het blog te zetten. Op Arnemuiden zelf is er een Bed&Breakfast, hier heb ik al een paar keer een relatie laten slapen. Dit ging goed en is ook heel dichtbij. Voor wie daar heen wilt, dit is de website van de mevrouw met het Bed and Breakfast in Arnemuiden.
Als de Bed and Breakfast niet meer beschikbaar is, op een paar kilometer afstand zit van der Valk in Middelburg (is nog maar een paar jaar oud). Van Snaidero Italië heb ik daar eens iemand laten slapen, was ook zeer goed bevallen. Ik kreeg al wat mail van klanten die willen gaan fietsen en dergelijke, Arnemuiden is dicht bij het Veerse Meer. Je kunt daar evt. zelfs een bootje huren (geen vaarbewijs nodig) op vrijdag (op zaterdag doet die meneer dat niet). Voor de mensen die naar de zee willen, de boulevard in Vlissingen is zo`n 12km rijden, dus zo`n 10 minuten met de auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten