Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 6 augustus 2013

Bouwvak voorbij

Sinds vanmorgen ben ik weer op de zaak en is de vakantie voorbij. Jan en Joop zijn inmiddels ook weer begonnen. Ze zijn de tegelvloer nu aan het leggen bij project 600 in Vlissingen. De nieuwe Snaidero keuken voor dit project verwacht ik ook één dezer dagen binnen te krijgen zodat ik deze keuken ook gelijk kan bezorgen. Steef, de andere keukenmonteur, staat ingepland om showroomkeukens te monteren.
Hierboven nog een plaatje van een zwevend keukeneiland op poten. Ik krijg zoiets binnen van de week. Aanvankelijk had ik alles rvs bedacht (ook de deuren). Ik heb nu besloten het allebei te doen. Dus de rvs deuren en de witte deuren. Van de keuken met rvs deuren had ik al eerder een rendering gemaakt. Achter dit zwevende keukeneiland komt de speciale foto wandbekleding met de Fiat 500. Onderstaande foto was nog op lage resolutie gemaakt, dus kon hem niet gebruiken voor op de muur maar vond het wel zonde om er niks mee te doen. Meer van die foto`s staan op deze Pinterest pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten