Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 14 augustus 2013

Gaatjes in kleding

Vorig jaar heb ik een stukje geschreven over gaatjes in kleding bij werkbladen van Erbi. Vanmorgen kreeg ik een klant aan de telefoon met van die gaatjes in de kleren. Ik heb iemand ingeschakeld nu om hun bladrand wat bij te schuren zodat de gaatjes in elk geval niet door het werkblad worden veroorzaakt. Wat is nou namelijk het geval, het is niet helemaal zeker of de werkbladen wel de schuld zijn van dit fenomeen. Lees dit artikel maar over de mysterieuze gaatjes in kleding.
Bovenstaande foto is trouwens van Snaidero keuken project 502 in Zandvoort (deze mensen hebben geen last van gaatjes hoor, ik vind het gewoon een hele mooie keuken).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten