Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 12 augustus 2013

Nieuwe showroomkeuken Ola 20

De monteurs Jan en Joop zijn nog steeds aan het werk bij project 600 in Vlissingen. Monteur Steef is eveneens in Zeeland aan de slag. Vorige week heeft hij de nieuwe S20 showroomkeuken geplaatst, deze week is de nieuwe Snaidero Ola showroom keuken in Grigio Cemento micalak aan de beurt.
De huidige opstelling Ola 20 in matte zwart/witte lak (boven een foto van het werkblad) wilt Steef morgen gaan demonteren en opnieuw inpakken. Deze keuken gaat de opslag in omdat de klant hem nu nog niet kan gebruiken (z`n aannemer liep uit). Zodra deze aannemer klaar is dan is het de bedoeling dat Steef hem ook gaat monteren. De keuken moet naar Italië, dus nog een leuk ritje voor Steef (ik denk dat het verstandig is als Steef ook het bezorgen van de keuken doet want hij moet er toch heen met z`n gereedschap). Hier onder nog een foto van een Snaidero Ola 20 keuken in Grigio Cemento.
Morgen (dinsdag de 13e) ben ik trouwens niet op de zaak (de zaak is wel gewoon open hoor). Ik moet 2 examens doen in Utrecht, dus vandaag nog even goed voorbereiden. Het zijn examens voor het vliegen, m`n Amerikaanse vliegbrevet wordt vanaf april volgend jaar niet meer door Nederland erkend als ik hier vlieg. Ik moet dus nu een Nederlands vliegbrevet gaan halen. Balen dat ik dat onder "werktijd" moet doen, maar die examens worden niet op maandag afgenomen. Het zou gewoon erg zonde zijn als ik niet meer met klanten kon gaan vliegen, (als het uitkomt qua tijd en weer neem ik wel eens klanten mee de lucht in zoals deze klant uit Wemeldinge een poosje terug). Vandaar dat ik het nu graag geregeld wil hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten