Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 30 augustus 2013

S16 showroomkeuken met hoek-eiland

Vorige week kreeg ik een klant binnen die een wat ouder huis aan het verbouwen is. Je kunt dan een landhuiskeuken plaatsen, maar dat leek m`n klant toch ook niet zo gepast. Maar een heel strak eiland was ook weer te gek. Zodoende vonden ze het "hoek-eiland" van de Snaidero S16 showroomkeuken wel een leuk alternatief. Niet zo extreem strak eigenlijk dus (persoonlijk vind ik strak in een heel oud huis juist heel mooi zoals bijvoorbeeld bij keuken project 430 in Zeeland).
Bij de vervolgafspraak eergisteren heb ik de wensen met de klant doorgenomen. Zodoende hebben we de keukenopstelling uitgebreid met een pantry, een hoge druk stoomoven en een langer kookgedeelte op het eiland. Ook hebben we de kleur van de keuken aangepast van "bianco luce/ivoorwit" naar "bianco artico/ieselijk wit". Vervolgens heb ik de nieuwe tekeningen gemaakt en die vond ik eigenlijk toch wel aardig gelukt (vandaar dat ik ze toch even op het blog wilde zetten).
Omdat de ruimte behoorlijk groot is ben ik maar zo vrij geweest om ook maar een mooie Helex gashaard in te tekenen. Ik ben benieuwd of `t ie mag blijven van klant. M`n voorstel heb ik inmiddels naar mijn klant opgestuurd, even afwachten dus wat ze er van vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten