Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 31 augustus 2013

Snaidero keuken in Lelystad

Vorige week heb ik in Lelystad keuken project 619 verkocht. De klant had op dat moment nog geen keuken, vandaar dat ik eigenlijk af had gesproken om m`n Bulthaup systeem 20 noodkeuken te brengen. Het eiland had ik al op voorraad staan, zodoende heeft monteur Steef het eiland eergisteren al geplaatst. Of je nu heen-en-weer gaat rijden met de noodkeuken of met de helft van de definitieve keuken, dan is het laatste natuurlijk het meest verstandig (hoef ik tenminste ook niets meer retour te halen).
De hoge kasten voor deze keuken in Lelystad zijn met spoed besteld in Italië. Sinds gisteren is Ivan (de orderverwerker in Italië) weer terug gekomen van vakantie. Hij heeft deze order snel ingevoerd dus de boel gaat volgende week al in productie. Dat geldt trouwens voor de keukens voor een heleboel andere klanten. Bijvoorbeeld de keuken van project 598 in Velserbroek, de keuken van project 612 in Roosteren (Limburg), de keuken van project 614 in Lichtenvoorde, de keuken van project 617 te Wemeldinge en de keuken van project 618 in Bergen op Zoom. Wel fijn dat de vakantie in Italië weer voorbij is, dan wordt alles weer snel business-as-usual.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten