Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 19 september 2013

Neff Teppan Yaki voor op de FLEX inductiekookplaat

Vanmorgen sprak ik de klant van project 598 in Velserbroek waar we volgende week de nieuwe Snaidero keuken willen monteren. Ze wilde om nieuwe pannen voor de inductiekookplaat, ik heb daarom getipt om naar de Neff Z9417X2 Teppan Yaki te kijken. Met Yolanda (de klant uit Velserbroek) heb ik dus afgesproken even een foto op `m`n blog te zetten van deze Neff Teppan. Ook afgelopen week bij project 612 in Roosteren heb ik die Neff Teppan mogen leveren.


Zo`n losse Neff Teppan zet je gewoon op je FLEX zone en zet de volledige zone aan (voor- en achter). Doe dan een beetje rijsteolie op de Teppan (olijfolie spettert nl. veel te hard). Vervolgens druk je op "P" (power) en in no-time is de Teppan bedrijfsklaar en kun je (indien gewenst) iets terug schakelen naar een lagere stand. Je gebruikt de Teppan voor gamba`s, schijfjes tomaat, champignon, vlees etcetera. Hieronder de video die ik op youtube gezet heb om uit te leggen hoe je "teppant".



Inmiddels heb ik gemerkt dat de losse Teppan Yaki super snel op temperatuur is (eigenlijk sneller als de inbouw Teppan Yaki). Handig omdat je hem makkelijk op kunt bergen en zo goedkoop (vergeleken met de inbouw Teppan Yaki) dat je er desnoods 2 tegelijk kunt kopen :). Naast de Teppan heeft Neff ook een grilplaat, braadslede en stoominzet die allemaal passen op zo`n Neff Flex inductie kookplaat.

Hier onder tenslotte een video van de losse TeppanYaki voor de Flex inductiekookplaat (eveneens opgenomen hier in de showroom).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten