Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 26 september 2013

Snaidero Spring afzuigkap in de showroom

Inmiddels heb ik ook een Snaidero Spring afzuigkap in de showroom, vanmorgen hebben Jan en Joop hem voor me opgehangen. Ik heb zelf gekozen voor de witte versie van de Spring met de Bipolaire Ionisatie waar ik al vaker over heb geschreven (echt afvoerloos en werkt nog goed ook!).
De zwarte en witte versie van de Spring zijn sowieso met Bipolaire Ionisatie. De roestvrijstalen versie echter is wél recirculatie (daarom is deze afzuigkap dus ook iets kleiner qua maat). Het viel de mannen wel op dat de afzuigkap iets verbeterd is ten opzichte van de reeds eerder door ons uitgeleverde Spring afzuigkappen. De "bodemplaat" gaat nu met een scharnier met veer open, je hoeft hem dus niet meer open te schroeven om bij de filters te komen.
Inmiddels zijn Jan en Joop weer vertrokken. Ze gaan nog een andere Snaidero Spring afzuigkap monteren nu, maar dan bij een klant (bij Snaidero keuken project 617 in Wemeldinge). De foto`s bij dit berichtje zijn trouwens maar gewoon met m`n telefoon gemaakt, ik probeer nog wel eens echt mooie foto`s te laten maken want de afzuigkap is in het echt véél mooier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten