Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 31 oktober 2013

Cake uit de hoge druk stoomoven

Van de week ben ik `s avonds langs geweest bij Andries en Gerrit in Bilthoven. Hun (schoon-) zus was er ook bij. Ze heeft namelijk een huis gekocht waar een Imperial hoge druk stoomoven in zit en heeft hier eigenlijk geen gebruik van gemaakt. Vandaar dat ze er graag bij wilde zijn als ik ging koken. Aan haar heb ik beloofd om nog een recept over cake uit de hoge druk stoomoven op het blog te zetten. Bij deze dus. Een variatie (die ik zelf misschien zelfs beter vind) is om chocoladecake te doen in plaats van de stroop. Het is trouwens 1 van die twee want de stoomoven maakt natuurlijk geen kleur (anders krijg je witte cake).
Vanavond hoop ik trouwens te gaan koken in de nieuwe Snaidero keuken van Gaby in Middelburg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten