Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 8 oktober 2013

Project 601 in Amsterdam

Gisteren is monteur Steef begonnen in Amsterdam om de Snaidero keuken te monteren van project 601. Op de foto hier onder kun je zien hoe het er gisteren uit zag in Amsterdam. De timmerman van klant maakt trouwens achter het roestvrijstalen eiland nog een soort wand waar de bestaande apparaten van klant ingebouwd worden (wijnkoeler en zo).
De andere monteurs (Jan en Joop) zijn weer verder gegaan in Vlissingen met project 600. Bij dit project in Vlissingen hebben de mannen nu nog zo`n 6 weken werk (een complete verbouwing). Omdat de klant het vorige huis nog niet verkocht heeft hoeft het niet 1-2-3 klaar te zijn. We hadden wat keukens in de planning waar de aannemer van klant nog niet klaar is, vandaar dat we nu even terug zijn bij project 600. Zelf had ik gisteren echt vrij (op zondag en maandag is de showroom altijd gesloten). Mooi weer ook, dus ben nog even een rondje gaan vliegen boven Zeeland. Ik maakte bijvoorbeeld onderstaande foto, het eiland wat je op de foto ziet is Schouwen. M`n mooiste luchtfoto`s (vind ik dan) heb ik overigens in de bergen gemaakt. Voor wie het leuk vindt, het staat op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten