Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 18 oktober 2013

Snaidero in de Auto Italia

Vanmiddag werd hier de "Auto Italia" bezorgd, en mooi magazine over Italiaanse auto`s. Wat schetst m`n verbazing, ik sta er zelf in! Op pagina 7 staat een artikel over de Fiat 500 bij de nieuwe S20 showroomkeuken. Echt leuk! Bedankt hoor! Wie ook de Auto Italia wilt lezen, het linkje naar de site van Auto Italia staat bovenaan dit bericht.
Vanavond ben ik trouwens iets eerder weg van de koopavond. M`n vrouw en ik gaan naar een receptie van een bruiloft van een klant (die toevallig ook een Fiat 500 als trouwauto heeft gekozen). Zelf hebben we trouwens ook wat te vieren. Vandaag 12 jaar geleden is m`n Arnemuidse showroom geopend en ben ik ook met m`n vrouw getrouwd. Time flies wat dat betreft. Voor wie `t leuk vindt, hier staan de foto`s van het 10 jarig jubileum van de Snaidero Concept Store (de Fiat 500 was er toen ook al bij).
Tenslotte, nu het toch over auto`s en bruiloften gaat. Vorige week nog heeft m`n cabrio dienst gedaan als trouwauto voor een zoon van een klant (Johan en Mirjam). Binnenkort krijg ik de mooie foto`s en zal er wel eentje op `t blog zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten