Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 30 oktober 2013

Snaidero keuken in Bilthoven

Gisteravond ben ik wezen koken in de Snaidero Kube keuken van Andries en Gerrit. Andries en Gerrit hebben een prachtig appartement in Bilthoven. Voor dit appartement (met uitzicht over de bossen van de Utrechtse heuvelrug) mocht ik de Snaidero keuken leveren. Ze hebben bij mij de vorige Snaidero S13 showroomkeuken gekocht, deze heb ik aan mogen passen voor hun nieuwe woning.
Zo is de wand met hoge kasten langer gemaakt. In zo`n extra hoge kast is bijvoorbeeld de wasmachine weggewerkt. Ook is de pantrykast aangepast. Er zit nu een rvs werkblad met spoelbak en kraan in. Ook is er een oven met hoge druk stoomoven in ingebouwd. Het werkblad is zodoende altijd "leeg" en dat is wel zo netjes als je bij wijze van spreken in de keuken "woont". In de pantry kast zijn de wanden uitgevoerd in natuursteen. Hiervoor is hetzelfde steen gebruikt als wat ook is toegepast in de badkamer. Als je de vouwdeuren van de pantry sluit houd je een mooie strakke hoge kasten wand over.
Hoe dan ook, ik kwam om te koken met de hoge druk stoomoven. Allereerst natuurlijk de mosseltjes gemaakt (1 minuut 120 graden) en vervolgens vlees in de stoomoven (kip en rundvlees). Op het eind nog 2 minuten spruiten en aardappeltjes er bij en klaar is kees. Over spruiten gesproken, ik bedoel dan normale spruiten. Die zijn wel klaar in een minuut of 2. Mocht je van die Turbo spruiten hebben net als Herma (zo`n 7cm groot!) dan verwacht ik wel een minuut of 6 nodig te hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten