Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 3 oktober 2013

Snaidero Ola 20 keuken in India

Vanmiddag kreeg ik een klant uit bezoek uit India voor een nieuwe Snaidero Ola 20 keuken (een paar maanden terug had ik daar een eerste voorstel voor gemaakt). Ik dacht dat hij de Ola 20 in India gezien had, maar dat was dus niet het geval. Stom toevallig is er op bijna steenworp afstand van z`n huis in New Delhi een Snaidero showroom gevestigd.
Hoe dan ook, ik heb met de klant de nieuwe keuken doorgenomen en ik ga de komende dagen een aangepast voorstel maken. Met name zaken als m`n plafondafzuiging of juist de bipolaire ionisatie zijn wel goed om even real-life te zien en is toch lastig te doen over e-mail en/of Skype. Een andere klant waar ik een paar maanden terug een keuken heb geleverd kwam bij geval ook even langs. Bleek dat ze zelfs een gezamelijke kennis hadden! Klein wereldje hoor. Ik heb maar even snel wat eten voor ze klaar gemaakt in de Míele hoge druk stoomoven. Tot slot nog even iets algemeens over keukens wat ik toch even onder de aandacht wil brengen. Ik heb deze pagina gemaakt met "opletpuntjes" waar veel mensen niet over nadenken bij de aankoop van een nieuwe keuken. Misschien goed om nog even op het blog te melden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten