Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 24 oktober 2013

Weer keukens bezorgd

Gistermiddag is de keuken bezorgd voor Snaidero keuken project 620 in Bergen op Zoom. Jan en Joop willen hier na `t weekend beginnen. Best een grote klus, ze zijn hier nog niet 1-2-3 klaar. Deze klant heeft trouwens ook de Faber gashaard uit de showroom gekocht laatst, deze gaat er dus ook volgende week uit. In plaats van de Faber gashaard komt er een Snaidero wand met hoge kasten terug. Hierdoor wordt de S20 showroomkeuken een stuk voller/completer. Als project 620 weer klaar is kan m`n Bulthaup noodkeuken weer terug naar Arnemuiden.
Op dit moment ben ik trouwens bezig met een mobiele versie van m`n keuken website (deze is nog niet klaar hoor!). Het wordt een statische versie (ik heb het echt te druk om deze website ook actief bij te houden). Ik denk dat het leuk is als mensen ook op hun mobiel snel wat informatie over m`n bedrijf terug kunnen vinden. Als mensen nog tips hebben hoor ik het graag want voor mij is dit ook nog nieuw. Ik wil er trouwens zowieso een linkje op naar m`n blog want het blog is nu al geschikt voor Iphone e.d.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten