Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 20 november 2013

Showroom iets eerder dicht i.v.m. koken bij klant

Voor vanavond heb ik afgesproken om met de Míele stoomoven te gaan koken bij de klant van project 619 in Lelystad. Omdat ik toch een beetje op tijd bij m`n klant wil zijn ben ik van plan om de showroom wel wat eerder dicht te doen (rond 16:30u). Het is deze keer voor het eerst dat ik ga koken met de hoge druk stoomoven uit de Míele 6000 serie trouwens. Misschien kom ik nog wat dingen tegen die zijn veranderd ten opzichte van het vorige model. Omdat de wederhelft van m`n klant vegetarisch is heb ik afgesproken om ook wat vegetarisch proberen klaar te maken (ik ga tofu proberen). Het schijnt dat wel 70% van de wereldbevolking vegetariër is, dus ik zal m`n repertoire wat moeten uitbreiden...
Onlangs was ik trouwens op de "housewarming" bij een klant in Middelburg. M`n klant daar is enthousiast met de stoomoven aan de slag gegaan en had de gastronorm stoomovenpannen in een rechaud gezet (foto hier boven). Ik had het al vaker tegen klanten gezegd als "tip", maar deze klant heeft het ook echt gedaan. Ik vond het er sowieso erg professioneel uit zien, maar het is natuurlijk ook erg handig als je eten niet snel afkoelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten