Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 12 november 2013

Vliegen met keuken klanten

Afgelopen maandag (gisteren dus) ben ik nog even met een klant wezen vliegen vanaf het vliegveld hier op Arnemuiden. Verschillende mensen die bij mij een keuken hebben gekocht willen graag mee vliegen boven Zeeland. Ik heb zo nog een heel lijstje met klanten die hebben aangegeven om mee te willen. De winterperiode komt er aan nu dus ik denk dat sommige klanten toch wel even geduld moeten hebbben. Als het te lang duurt trouwens, stuur me dan gewoon even een remindertje over de mail of zo.
Op dit moment is ons vliegveld PPR. Dit betekent dat het vliegveld in principe gesloten is gedurende de winter. Als ik wil vliegen moet ik twee uur van te voren bellen om een afspraak te maken zodat er een havenmeester komt. En dan moet natuurlijk ook het weer "vliegbaar" zijn. Gistermiddag was dat dus even, vandaar dat ik snel een paar klanten opgebeld heb en Wim (die was gisteren dus mee) kon toevallig. Omdat het vroeg donker is kan ik dus ook niet meer `s avonds vliegen na het werk. De klant van de Ola 20 keuken in Barendrecht (Jasper) had ik bijvoorbeeld ook even gebeld of hij mee wilde gaan. Helaas moest hij werken, dus moest het overgaan. Ik hoop dat hij binnenkort eens een maandag vrij is zodat we wat kunnen plannen. Als afsluiter nog even een foto die ik vanuit Italië kreeg, de nieuwe Snaidero Skyline 2.0.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten