Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 31 december 2013

Laatste berichtje 2013

Monteur Steef is nog druk aan het werk aan de Snaidero keuken in Hoorn. Deze Italiaanse design keuken is al een heel eind klaar, maar ik denk dat hij vrijdag nog even terug moet komen om de laatste puntjes op de "i" te zetten. Zelf ben ik vanmorgen nog even open geweest en heb ik de boekhouding van 2013 kunnen afsluiten (ligt inmiddels al bij de accountant hoor).


Op dit moment ben ik weer druk aan het piekeren voor de showroomkeukens die ik in het nieuwe jaar wil vervangen. Zoals al eerder aangegeven denk ik een Ola 20 terug te gaan plaatsen bij de S16 showroomkeuken opstelling. Voor de S12 showroom keuken opstelling komen zaterdag mensen kijken (deze keuken is dus nog niet verkocht), ik had daar eigenlijk de nieuwe Time voor bedacht. Voor de S14 showroomkeuken weet ik het nog steeds niet precies. In april (op de Eurocucina 2014) komt Snaidero ook met nieuwe modellen, misschien moet ik daar de S14 opstelling maar voor gebruiken. Persoonlijk verwacht eigenlijk wel veel van de nieuwe Snaidero Time, al zou de nieuwe Idea 40 ook wel eens een hit kunnen worden.


Morgen (nieuwjaarsdag) ben ik niet op de zaak, maar vanaf donderdag 2 januari as. hoop ik weer normaal open te zijn. Ik wil bij deze iedereen een fijne jaarwisseling toewensen en een voorspoedig 2014!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten