Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 27 december 2013

Monsters Snaidero Lux binnen

Vorige week heeft Snaidero de nieuwe monsters bezorgd van het model Snaidero Lux. Ik heb ze even op de foto gezet.


Het gaat om de volgende deuren (van links naar rechts):

AH3KKB Eiken licht (echt hout)
AH9KR8 Eiken melamine ("nep/kunststof hout")
AH3KKH Eiken donker "seppia" (echt hout)

Ik heb de Lux niet in de showroom staan, vandaar hier onder even een foto van een beursopstelling Snaidero Lux. Dit is dus de melamine versie. Melamine is trouwens géén folie (dat verkoop ik sowieso niet). Melamine is wel een mooi woord voor plastic. Het voordeel is dat het beter bestand is tegen vocht als een houten keuken. Het nadeel is dat het een imitatie hout is, ik vergelijk het maar met een stropdas van polyester in plaats van zijde. Polyester is veel minder kwetsbaar als zijde, maar ik durf er niet mee over straat te lopen. Zo kijk ik persoonlijk dus ook tegen zo`n eiken melamine aan om eerlijk te zijn.


Houd er bij de Lux rekening mee dat je deze keuken als vlakke deur (zoals de keuken hier onder) kunt bestellen óf juist als deur met een kader zoals de foto hier boven. Meer technische informatie over het Snaidero keuken model LUX staat op deze pdf. Deze pdf heb ik er natuurlijk vandaag op gezet, dit wilt niet zeggen dat deze pdf over een half jaar bijv. nog "current" is. Snaidero verandert best vaak en het is voor mij niet te doen om die pdf-jes op m`n site elke keer up-to-date te houden. De getallen bij de kasten zijn punten en dus geen prijzen. Snaidero stelt hier een factor voor vast zodat ze niet bij elke prijsverhoging een nieuw boek moeten maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten