Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 21 december 2013

Recepten voor de hoge druk stoomoven

Voor veel mensen is de kerstvakantie nu echt begonnen. Natuurlijk zijn er ook mensen die (net als ik) gewoon moeten werken. Maar ook die mensen hebben vaak wel meer gelegenheid als anders om wat tijd door te brengen met familie en zo. Persoonlijk verwacht ik met de kerst m`n schoonfamilie op bezoek, ze hebben gevraagd of ik rundvlees voor ze klaar ga maken met de stoomoven.


Het leek me handig voor mensen met een stoomoven om weer `s een recept op het blog te zetten. Onderstaand rundvlees recept heb ik even ingescand uit het oude Imperial boek voor de hoge druk stoomoven (Imperial is ooit door Míele overgenomen, vandaar dat deze stoomovens nu onder de merknaam Míele worden verkocht).


Naast het ingescande recept zijn er natuurlijk nog meer "handige" recepten voor de stoomoven:

Stoofpeertjes uit de stoomoven
"Oosterse versie" suddervlees uit stoomoven
"Balsamico versie" suddervlees uit stoomoven
Varkenshaas uit de stoomoven
Tofu (vegetarisch) uit de stoomoven
Uiensoep uit de stoomoven

Ik heb er natuurlijk nog veel meer online gezet, maar dit zijn wel een beetje de "hardlopers". O ja, laatst heb ik nog het stoomoven recept voor Hazenpeper op de site gezet. Volgens mij doen best veel mensen dat met de kerst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten