Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 12 december 2013

Snaidero Ola 20 keuken bij klant

Voor vanavond heb ik afgesproken met de klant van project 566 in Barendrecht (een Snaidero Ola 20 keuken in Bianco Nordic micalak). De klant heeft de keuken nu echt in gebruik genomen en ik ben benieuwd wat ze er uiteindelijk van vinden. Ook hoop ik wat foto`s te maken. Hier onder een foto van een andere Ola 20 keuken, bij de klant in Barendrecht is het trouwens wel een andere kleur (Bianco Nordic is een soort "wit metallic"). Klik hier voor de beschikbare kleuren micalak.


Dan nog een mailtje wat ik kreeg van een klant waar Jan en Joop een Snaidero keuken voor me hadden gezet. Altijd leuk als mensen blij zijn met de nieuwe keuken!

Vanwege allerhande drukte met inrichting van de keuken, mijn werk en golfwedstrijden afgelopen dagen heb ik je nog niet kunnen melden wat een prachtige keuken het is geworden. Fantastisch!!!

De twee Js hebben voortreffelijk werk geleverd en we hebben met zijn allen een prima tijd gehad. Goeie jongens!

Ik stuur je later een foto, want het stucwerk is nog steeds niet helemaal droog en dus is het schilderwerk nog niet voltooid. Maar zodra dat ik gebeurd maak ik een kiekje en stuur ik het je toe.

De apparaten zijn bij Neff aangemeld (inclusief de tweede vaatwasser) en ik heb inmiddels bevestiging gekregen. Mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten