Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 4 februari 2014

Bladen voor Snaidero Ola 20 keukens

Zoals ik zaterdag al had geschreven, ik had mensen voor een Snaidero Ola 20. Ze hebben hem zelf ingemeten van `t weekend en ik kreeg de foto als "bewijs" dat de keuken past... Zoals op de foto te zien is gaat deze keuken er nog niet in volgende week :).


Hier onder nog even een foto van de Ola 20 showroomkeuken in Grigio Cemento zoals deze er nu bij staat hier in de showroom. Op de foto kun je zien dat ik nu een granieten werkblad heb. Ik denk zelf dat ik de showroomkeuken hier nog ga aanpassen naar een opstelling met een wit aanrechtblad. Ik denk aan Corian. Ik weet dat veel klanten liever composiet hebben (dat is veel beter bestand tegen de hitte), maar Corian is zó strak afgewerkt. Echt perfect gewoon. Over de verschillen tussen Corian en Composiet heb ik al eens eerder geschreven.


Veel klanten (ook bij Ola 20) kiezen voor graniet of composiet, gewoon om practische redenen. Bijvoorbeeld de Snaidero Ola 20 keuken in Lichtenvoorde. Toch zijn er wel klanten die over die bezwaren heen willen stappen, Corian is gewoon heel mooi. Als je er voorzichtig mee om gaat blijft het ook zo. Bijvoorbeeld de Ola 20 van project 566 in Barendrecht (geen Grigio Cemento maar Bianco Nordic).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten