Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 7 februari 2014

Greeploze keuken in model Snaidero Orange

De afgelopen dagen is monteur Steef in Noordwijk geweest om de keuken te monteren van project 628. Inmiddels is deze Snaidero keuken geplaatst, Steef had al wat foto`s doorgemaild en die heb ik op de projectpagina van deze klant gezet. Ik was natuurlijk ook benieuwd wat klant er van vond, dus had even een mailtje gestuurd en kreeg onderstaande reaktie (bedankt!):

Si Signor Rudy ! Het is echt heeeeeel erg mooi!!!

Het plezierige is dat alles wat ik een paar maanden geleden in mijn hoofd had ook daadwerkelijk is gerealiseerd en met succes. De verhoudingen kloppen en de keuken lijkt veel groter dan daarvoor.

Zodra de keuken is afgewerkt is stuur ik je foto’s van de keuken. Kan jij weer een leuke juf er in plakken!

Ciao Brigitte



De keuken in Noordwijk is trouwens een Snaidero keuken van het model Orange, een greeploze Italiaanse design keuken uit de Sistema 22 collectie. Op dit moment zit de beschermfolie nog op de deuren (de stucadoor is nog niet klaar), maar als dat er af is ziet het er echt heel mooi uit daar in Noordwijk. Het grafietgrijs van de keuken ziet er dan uit zoals onderstaande Snaidero Orange keuken die ik in Wilrijk (Antwerpen) heb geleverd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten