Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 5 februari 2014

Keuken in Wemeldinge (project 590)

Gisteravond ben ik naar Wemeldinge (hier in Zeeland) gegaan naar de klant van Snaidero keuken project 590. De klant woont nu al een poosje in het nieuwe huis en ik ben even langs gegaan om te vragen of ze tevreden waren met de nieuwe keuken (dat waren ze gelukkig). Op de projectpagina van deze klant staan meer foto`s van deze greeploze keuken in Dark Ash (donker essen hout).


De klant in Wemeldinge heeft geen hoge druk stoomoven, dus hoefde ik niet te koken (ik ben daarentegen wel met ze wezen vliegen). Koken bij klanten thuis doe ik alleen bij keukens met de hoge druk stoomoven. Hoe je met een kookplaat kookt werkt weet iedereen toch wel. Als ik bij klanten thuis kook werk ik vaak met rundvlees (riblappen). Voor wie dat leuk vindt heb ik hier onder een interessante video ingesloten over rundvlees. Hoe je rundvlees klaar maakt met de hoge druk stoomoven staat op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten