Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 28 februari 2014

Snaidero keuken in Zeeland (Scherpenisse)

Gisteravond ben ik nog even wezen koken bij de klant van Snaidero keuken project 591 in Scherpenisse (Zeeland). De ouders van deze klant hebben ook een Snaidero keuken met hogedrukstoomoven bij me gekocht, vandaar dat ze al wegwijs waren met de stoomoven. Ik heb met ze afgesproken nog wat linkjes voor ze op het blog te zetten, dus hier komen ze:

Handige kleine gastronorm pannen
Rundvleesrecept met balsamico
Mossels uit de stoomoven
Tips voor de hoge druk stoomoven


Nog even wat anders. Ik kreeg vanmorgen nog een leuk mailtje binnen van een klant die de Neff VarioSteam oven bij me had gekocht. Hoewel de Neff VarioSteam bak-boek aktie is afgelopen had Neff er dus toch nog eentje naar hem toegestuurd. Het is maar een tip.

Laatste bericht uit Drenthe,

de oven is geweldig... Prachtige broden gebakken.... en overige gerechten.

Kookboek vandaag ontvangen van NEFF.

Erg LEUK allemaal.

Een andere tip heb ik ook nog. Veel klanten die een Neff dubbel Flex inductiekookplaat hebben vergeten om de gratis Neff Teppan Yaki aan te vragen. Je krijgt zo`n Teppan Yaki als je aan de actievoorwaarden voldoet (4 Neff apparaten waaronder de Flex inductiekookplaat en in de actieperiode 1 oktober 2013 t/m 31 maart 2014 en uitgeleverd voor 31 mei 2014). Je kan hier de Teppan aanvragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten