Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 18 februari 2014

Snaidero Time keuken in de kleur Teak

Gistermorgen is monteur Steef begonnen met de montage van de Snaidero Time keuken van project 616. Deze keuken zelf is nu bijna klaar. Als de keuken klaar is kan Steef beginnen met de omtimmering van de hoge kasten (zodat je de zijkanten niet meer ziet en bovenop niet meer hoeft te stoffen).


Als het klaar is dan ziet de keuken er "ongeveer" uit als op onderstaande computertekening. Het Teak is in het echt natuurlijk veel mooier als wat ik met de computer tekenen kan.


Vanmiddag hoop ik trouwens de showroom iets eerder te sluiten in verband met een afspraak buiten de deur. Ik heb afgesproken om te gaan koken in de nieuwe Snaidero keuken van project 598 in Velserbroek. Ik wil toch een beetje op tijd aankomen daar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten