Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 27 maart 2014

Koken in de nieuwe S100 showroomkeuken

Gisteren heb ik geen tijd gehad om wat te schrijven op het blog (sorry) en vandaag was het er ook bijna ingeschoten. Vanmorgen heb ik de cameraman op bezoek gehad hier en vanmiddag nog een paar bezoeken gehad. Er blijft dan weinig tijd over om offertes en orderbevestigingen te maken. Dat wordt dus een avondje overwerken :). Enfin, het resultaat van de opnames van vanmorgen hoop ik binnen nu en anderhalve week wel op het blog te kunnen zetten.


Zo hebben we vanmorgen een paar kookvideo`s voor de hoge druk stoomoven gemaakt. Hoe maak je bijvoorbeeld rijst in de stoomoven? Of het rendangvlees (met echte boemboe en met kant-en-klare boemboe uit een pakje). Het koken hebben we gedaan in de nieuwe S100 showroomkeuken. Echt heel leuk om in zo`n keuken te koken. Hij wordt nu natuurlijk wel echt gebruikt, vandaar dat ik m`n showroomkeukens (met name deze opstelling) wel vaak wissel zodat alles er wel "maagdelijk" uit blijft zien. Nu zijn de apparaten die ik verkoop wel goed schoon te houden, dus het ziet er nooit echt "gebruikt" uit.


Toevallig kreeg ik vanmiddag nog een mailtje van de klant die de vorige demokeuken van me gekocht heeft. Wel fijn om te lezen dat de keuken goed bevalt, ik hoop er binnenkort nog even langs te gaan om de apparaten uit te leggen (met name de hoge druk stoomoven).


Goedemiddag

Zou leuk zijn idd stel maar wat data voor waarop jij kan
Keuken bevalt prima !

Groeten
Rudi en mariella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten