Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 1 april 2014

De nieuwe Snaidero Idea keuken (en ook Ola 25)

Vandaag hebben de monteurs Steef en Joop het werkblad gemonteerd bij project 622 (de Snaidero Ola 20 keuken in Grigio Cemento). Het granieten werkblad ligt er op, de foto`s probeer ik er op korte termijn bij te zetten. Over foto`s gesproken, vandaag kreeg ik een "teaser" foto van de nieuwe Snaidero Idea keuken die volgende week op de Eurocucina keuken beurs gepresenteerd wordt. Ik heb deze foto hier onder geplaatst.


Je ziet dat de nieuwe (definitieve) Idea toch weer anders wordt als het Idea 40 concept wat ik op de vorige Eurocucina had gezien. Het werkblad wordt toch haaks qua rand en niet meer afgeschuind. Enfin, nog een paar dagen en ik weet het precies. Van de nieuwe Ola 25 "Limited Edition" heb ik wat meer foto`s. Ik plaats ze wel hier onder.


Wat me zo op het eerste gezicht opvalt is dat het eiland bij de Ola 25 nu dieper is als het eiland van de Ola 20. Bij de Snaidero Ola 20 keuken in Lichtenvoorde had ik de kasten op de kopse kanten op maat gemaakt (en ook zelf het blad geregeld) omdat klant het eiland op 120cm diepte wilde hebben (twee ladekasten rug-aan-rug). Als ik het nu zo op de foto bekijk gaat Snaidero dit dus nu ook kant en klaar aanleveren.


Wat de Ola 25 nog meer onderscheidt ten opzichte van de Ola 20 weet ik op dit moment helaas nog niet. Het valt me wel op dat er geen inbouwapparaten in het zicht zijn (oven/combi/koffiemachine). Misschien toch een soort oplossing met apparaten uit het zicht? De andere Ola 25 foto`s probeer ik in de loop van de week nog wel even on-line te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten