Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 8 april 2014

EuroCucina 2014 in Milaan

Eindelijk... Vandaag is het dan zover. EuroCucina, de keukenbeurs van Milaan. Nee, dé keukenbeurs! Zo`n 300.000 bezoekers komen om het jaar naar Milaan om deze toonaangevende beurs te bezoeken. Echt van overal ter wereld komen de bezoekers. Ik heb bijvoorbeeld mensen gezien uit Hong Kong, Colombia, Rusland, India en Israel. Om een indruk te krijgen, op deze pagina staan de foto`s van de vorige EuroCucina (de beurs wordt om het jaar gehouden).


Vandaag ben ik dus niet op de zaak. Nee hier wil ik bij zijn. Nieuwe dingen ontdekken. De nieuwe collectie van Snaidero natuurlijk. Bijvoorbeeld de nieuwe Snaidero Idea keuken. Natuurlijk wil ik ook gewoon rondneuzen bij de "concurrentie"; de andere merken met Italiaanse design keukens.


Zo heb je Ernestomeda, een beetje de "Italiaanse Bulthaup". Ernestomeda staat op de beurs, maar eigenlijk ook weer niet. Beetje gek gezegd, maar je mag (je moet wel je visitekaartje afgeven) de stand op maar geen foto`s maken. Daarnaast heb je nog meer "Italianen" op de beurs zoals Toncelli en Biefbi. Hoe dan ook, genoeg te ontdekken en te beleven!


Een klant van me vond het leuk om mee te gaan, hij probeert door middel van foto en video het een en ander vast te leggen zodat jullie thuis ook een indruk krijgen van wat er hier allemaal gebeurt. Wordt nog vervolgd dus :).


Ik probeer de foto`s van de beurs op korte termijn te uploaden, de afbeeldingen bij dit bericht zijn een aantal "teaser" foto`s die ik van te voren van Snaidero heb gehad. Ik had al eerder van die foto`s op het blog gezet, zoals deze keer en deze keer.


En voor wie het leuk vindt, gisteren door de Simplon pas rijden was heel leuk. Hier onder nog even een foto :) (de andere foto`s staan hier).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten