Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 9 april 2014

Koken in de S100 showroomkeuken (zelf boemboe maken)

Op m`n website heb ik een pagina staan met daarin recepten en video`s om klanten vertrouwd te maken met de hoge druk stoomoven. Onlangs heb ik er een recept bij gezet voor het maken van boemboe voor rendang vlees. Om het nóg makkelijker te maken voor klanten heb ik nu daarnaast ook een video gemaakt in de showroom.



De video heb ik dus ingesloten in dit bericht. Nu wil ik er graag even bij melden dat je het recept als een richtlijn moet zien. Er zijn heel veel Boemboe versies voor rendang. De versie van de video is aardig origineel, maar bij klanten thuis gebruik ik iets meer kokosmelk (vinden ze heel lekker). Ook heb ik nootmuskaat en suiker toegevoegd aan het geschreven recept op m`n website. In de video heb ik het trouwens over de kleine gastronorm stoomoven pannen, hier dus het beloofde linkje over deze stoomoven pannen.

De video is gemaakt in de Snaidero S100 showroomkeuken. Hier kook ik natuurlijk vaker in. Vandaar dat ik deze keuken regelmatig uitwissel zodat de keuken altijd "fris" blijft. Tenslotte; bij het maken van de video heb ik veel hulp gekregen van Gaby (een klant uit Middelburg). Hiervoor m`n hartelijke dank dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten