Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 25 april 2014

Koningsdag op Arnemuiden

Morgen is het in Nederland Koningsdag, dus ook op Arnemuiden. Hier hebben we een actieve Oranjevereniging die echt z`n best doet. Nu wil het geval dat de meeste activiteiten bij mij voor de deur van de keukenshowroom plaats vinden (bekijk hier het programma). Voorheen sloot ik de showroom altijd met Koninginnedag, maar deze keer heb ik een afspraak met een Belgische klant voor een Snaidero Ola 20 keuken.


Vandaar dat ik in elk geval `s morgens op de zaak wil zijn. Mochten er nog meer mensen willen komen tijdens Koningsdag, bel wel even van te voren alstublieft. Als er geen klanten zijn dan kan het zijn dat ik de showroom iets eerder dicht doe en naar m`n vrouw en kindertjes ga. Parkeren voor de deur is trouwens een beetje lastig met al die festiviteiten voor de deur. Meestal kun je op het stationsplein wel je auto kwijt (is nog geen minuut lopen afstand).


En als je dan toch op Arnemuiden bent. Er is natuurlijk genoeg te doen naast keukens kijken... Zo kun je de werf bezoeken waar vroeger de houten visserschepen (Hoogaarzen) van de Arnemuidse vissersvloot werden gemaakt. Je kunt zelfs met zo`n Hoogaars mee varen (elk uur gaat er een schip, kaarten zijn te koop op de werf zelf). Het Arnemuidse Museum is uiteraard ook open.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten