Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 29 april 2014

Snaidero Ola 20 in witte micalak

Ik heb al vaker foto`s op het blog gezet van een Snaidero Ola 20 keuken. Meestal in Grigio Cemento micalak zoals bijvoorbeeld de Italiaanse design keuken van project 614 uit Lichtenvoorde. Ook in de showroom heb ik de Ola 20 op dit moment in Grigio Cemento opgesteld, vandaar nu een aantal foto`s van een Ola 20 keuken in witte micalak.


Het gaat deze keer om studiofoto`s (professionele camera e.d.) van de Ola 20 in Bianco Extra micalak. Dit is een nieuwe kleur wit, iets anders dus als Bianco Nordic (Bianco Nordic heb ik bijv. geleverd bij deze Snaidero Ola 20 keuken in Barendrecht). Bianco Nordic heeft wat meer metallic als Bianco Extra, vandaar dat de kleur Bianco Nordic wat "grijzer" over komt.


Het werkblad bij deze Ola 20 keuken is gemaakt van wit marmer (Bianco Carara). Zo`n marmeren blad heeft wel een gebruiksaanwijzing, als je wat makkelijkers wilt zou ik persoonlijk voor Corian gaan. Is ook gelijk naadloos.


De speciale Pininfarina poot onder het werkblad is bij deze Ola 20 keuken gemaakt in licht essenhout (meestal verkoop ik juist de donkere versie). Tenslotte hier nog het linkje naar de foto van dezelfde Ola keuken, maar dan juist in wit hoogglans lak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten