Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 14 mei 2014

Dacor wijnstation

In vrij veel Snaidero keukens die ik heb verkocht zit een ingebouwde wijnkoeler van Liebherr. Meestal de wijnkoeler met dubbele klimaatzone en rvs deur (nieuwe coode is Liebherr UWTes1672). Zo`n wijnkoeler is super handig als je (net als mij) van wijn houdt.


Een aangebroken fles blijft bij mij niet lang liggen, maar er is nu een oplossing voor mensen die aangebroken flessen langer willen goedhouden (persoonlijk bewaar ik een aangebroken fles hooguit 1 dag); het wijnstation. Op het internet kwam ik hem hier tegen (let op: onderstaande foto is dus niet een keuken van mij).


Met dit wijnstation kun je een aangebroken fles een paar maanden goed houden. Je kunt hem los op je werkblad plaatsen (ik denk niet dat er veel klanten zijn die dat mooi vinden), inbouwen in de muur of in een kast. Op het bedieningspaneel is een LED schermpje gemaakt boven de wijnflessen. Zo kun je digitaal aangeven welke wijn je kunt kiezen. Heel leuk natuurlijk, alleen zit er ook een ruit in de wijnkoeler. Je kunt natuurlijk ook gewoon het etiket lezen :).


Het Dacor wijnstation wordt in Amerika verkocht voor zo`n 5000 dollar. Dacor wordt voor zover ik weet niet in Europa verkocht. Maar wie echt voor luxe wilt gaan wordt bij Liebherr trouwens ook op z`n wenken bediend. Bijvoorbeeld de Liebherr topmodel wijnkoeler, heel veel opslag en wel 3 temperatuurszones. Dit topmodel van Liebherr staat opgesteld bijvoorbeeld in de Italiaanse design keuken van deze klant in Den Haag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten