Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 24 mei 2014

Snaidero showroomkeuken in opstelling S12

Voor de etalage van de showroom hier staat de S12 keuken opstelling. Deze Snaidero keuken is geplaatst in een eiland opstelling in de kleur wit hoogglans. Doordat ik de diktes van de werkbladen heb afgewisseld ziet het er zowel strak als speels uit. Een leuke en ook betaalbare Italiaanse design keuken. De video van deze showroomkeuken heb ik gisteren online gezet en hier onder ingesloten. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.



De S12 keuken kan natuurlijk ook in andere afmetingen geleverd worden. Bij deze klant in Suriname bijvoorbeeld heb ik het S12 keukeneiland op wel 300cm breedte geleverd. Meer informatie over de S12 keuken staat op deze pagina van m`n website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten