Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 8 mei 2014

Stoomovens en Snaidero keukens :)

De afgelopen week heb ik een video geplaatst van Kabeljauw in de Míele hoge druk stoomoven. Klanten waar ik de afgelopen jaren zo`n stoomoven heb verkocht vinden het wel leuk om die video`s te bekijken. Ik kreeg onder andere dit leuke mailtje (bedankt Aura);

Goedenavond Rudy, wil even tegen je zeggen dat ik nog dagelijks veel plezier van onze stoomoven hebt. Heerlijk wat een gemak. Ook complimenten voor je recept-video's. Leuke tips zijn altijd welkom. Michel neemt snel contact met je op over zijn tong. Momenteel is hij druk op de visbeurs in Brussel. Blijf vooral recepten posten op je site Rudy, leuk. Tot ziens. Grt Aura


Die tong waar het over gaat wil ik dus gebruiken om binnenkort een video op te nemen van dit recept voor Tong uit de hoge druk stoomoven. Vorige week heb ik overigens ook de video opgenomen voor Sint Jacobsschelpen uit de stoomoven.


Ik hoop die video van Sint Jacobsschelpen binnenkort op youtube te zetten. Nu eerst offertes maken en een order uitwerken (project 640; een Snaidero Ola 20 keuken voor een klant uit Hellevoetsluis). Deze Ola 20 is in matte lak gespoten in de kleur Bianco Luce (net als de S8 keuken opstelling Ola 20 in de showroom).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten