Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 30 juni 2014

Snaidero keuken op Texel

Een paar maanden terug heb ik m`n eerste keuken offerte gemaakt voor een Snaidero Skyline 2.0. Voor vandaag heb ik met de klant afgesproken om de keuken in te meten. De klant woont op Texel. Ze hebben daar (net als hier op Arnemuiden) een vliegveld, de klant zit er zo`n 300 meter vandaan zelfs. Super leuk dus om zelf heen te vliegen.


Naast de Snaidero keuken heeft de klant ook een Pininfarina badkamer uitgezocht. Ik hoop het medio eind oktober uit te gaan leveren op locatie. Voor de montage zijn de monteurs Jan en Joop ingepland. Ik wil de foto`s van dit project met Snaidero Skyline 2.0 straks op deze pagina gaan plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten