Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 15 juli 2014

Snaidero keuken project 641 en 631

Onlangs heb ik project 641 verkocht, een Snaidero keuken in Zeeland (Oudelande). Gisteravond heb ik deze keuken ingemeten, vandaag kon ik dus de definitieve bestelling kortsluiten met Snaidero in Italië. Voor de montage van deze keuken zijn de monteurs Jan en Joop ingepland. De keuken van project 641 is volledig roestvrijstaal, dus ook de hoge kasten worden in roestvrijstaal uitgevoerd. Eigenlijk lijkt het heel veel op de S100 showroomkeuken, maar dan nóg iets groter. Hier onder een foto van de S100 showroomkeuken.


Vanavond hoop ik weer naar een andere klant te gaan. Deze keer niet om een keuken in te meten maar juist om op te leveren. De klant van keuken project 631 in Bergen op Zoom had me gemaild dat ze het heel erg zouden waarderen als ik nog een wijntje met ze kwam drinken. Ik heb dus maar een "bob" geregeld :).

Tenslotte nog een paar foto`s van de Snaidero Acropolis keuken zoals die in Singapore staat opgesteld.


Een poosje terug had ik overigens al een paar foto`s gemaild van de Ola 20 in Singapore. Net als de Ola 20 is ook de Acropolis ontworpen door Paolo Pininfarina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten