Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 5 juli 2014

Snaidero Ola 20 showroomkeuken in mat lak

Op dit moment staat de Snaidero Ola 20 keuken hier in de showroom opgesteld in Grigio Cemento micalak. Eventueel kun je je nieuwe Ola 20 keuken ook in een normale matte lak laten spuiten. Bijvoorbeeld in Bianco Luce zoals bij de Ola 20 wandopstelling en de Ola 20 keuken van project 640 die we binnenkort willen monteren.


Als je veel licht in huis hebt dan is mat zwart natuurlijk ook een optie. Zo staat het in elk geval opgesteld in de Snaidero keukenshowroom in Singapore (daar zijn de foto`s gemaakt van dit berichtje).


De werkbladen bij deze Ola 20 keuken zijn gemaakt van Corian. Omdat er zoveel ronde vormen in zitten is Corian heel interessant, het is immers heel makkelijk te verwerken. Wat Corian precies is heb ik al eens eerder op het blog gezet.

Het ronde "tafelblad" van de Ola 20 kan natuurlijk ook in effen wit Corian. Persoonlijk vind ik dat mooier. Bij de Snaidero Ola 20 keuken van project 566 zie je wat ik bedoel. Ook kun je kiezen voor hout, dit zie je bij de Snaidero Ola 20 keuken in Lichtenvoorde.


Voor aankomende week verwacht ik tenslotte nog een aantal Ola keukens binnen te krijgen. Zo ook de zwarte Snaidero Ola 20 keuken van project 642 in Hoogvliet (bij Rotterdam).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten