Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 18 september 2014

Nieuwe lijn Neff apparatuur; apparaten stapelen

Afgelopen maandag was ik bij Neff voor de presentatie van de nieuwe lijn inbouwapparatuur. Ik heb toen al wat op het blog gezet maar natuurlijk lang niet alles.

Een leuke noviteit is dat je apparaten nu mooier kunt stapelen. Als je nu bijvoorbeeld een servieswarmer onder een koffiemachine zet zie je twee aparte apparaten in 1 gat zitten. Dat kan bij het nieuwe Neff mooier.



Op de video kun je zien dat je de apparaten in de nis stapelt en dan door middel van aparte strips de apparaten als het ware vastklikt aan elkaar. Hierdoor lijkt het echt 1 apparaat. Let er aub wel op dat dit bij bestelling aangegeven moet worden. Anders zitten de strips er natuurlijk niet bij. Bij het bedieningspaneel van een geïntegreerde vaatwasser kan deze oplossing natuurlijk ook niet. Enfin, dit leg ik dan wel in de showroom uit t.z.t.


Let op: de nieuwe lijn Neff apparatuur is pas vanaf medio januari leverbaar! De Neff apparaten wil ik straks online laten zien op deze website.

Ik heb helaas de goede plaatjes nog niet binnen, maar hier onder alvast de links naar de belangrijkste Neff ovens in de nieuwe lijn (de vervanging van de huidige Neff B46C74N3 VarioSteam oven):

VarioSteam Bakoven nieuwe lijn Neff B47VS24N0
Pyrolytische VarioSteam oven nieuwe lijn Neff B58VT68N0

Zoals je kunt zien zijn de ovens wel wat minder voordelig geworden, maar het zijn natuurlijk ook technisch gezien meer geavanceerder apparaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten