Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 11 september 2014

Verse mosselen in de stoomoven

Gisteren is mijn zusje bij ons thuis wezen eten samen met haar man en kinderen. M`n zwager is mosselman en had dus mosselen voor ons meegenomen.


Hij had ze net opgevist in de buurt van Kats (op de Oosterschelde). Super vers dus. Gewoon 1 minuut op 120 graden in de gaatjespan van de hoge druk stoomoven.


Eventueel kun je het nog wat aankleden natuurlijk met wat sla, tomaatjes e.d. Hier onder een foto van Gaby (klant uit Middelburg). Ik hoop vanavond te gaan koken bij een klant in Rotterdam. Ik denk dat ik ook wel mossels mee neem.


Klik hier voor de mosselavond in de showroom binnenkort. Als het een beetje mee zit wil ik dan ook een nieuwe video maken (lijkt me leuk om jullie te laten zien als we de mosselen ophalen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten