Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 4 november 2014

Nieuwe Neff C17KS61N0 koffiemachine

Sinds vanmorgen heb ik de nieuwe Neff koffiemachine in de showroom. De code van dit Neff apparaat is C17KS61N0. Ik heb deze koffiemachine nu ingebouwd in de Snaidero S15 showroomkeuken.

Ten opzichte van de vorige koffiemachine is met name het display verbeterd. Hier onder een foto die ik net gemaakt heb.


Het melkreservoir van de koffiemachine is nu niet meer aan de buitenkant van het apparaat. Het zit nu van binnen. Hierdoor is het reservoir met koffiebonen iets kleiner geworden. Ook het waterreservoir is nu iets kleiner (van 2.5 liter naar 2.4 liter). De aansluitwaarde van de nieuwe koffiemachine is nu 1600W.

De koffiemachine ziet er aan de andere kant wel iets strakker uit nu. De nieuwe Neff koffiemachine is wel iets duurder als de vorige, (van adviesprijs 2529 naar 2699 Euro). Gisteren had ik overigens nog een video op het blog gezet van de nieuwe lijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten