Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 21 november 2014

Showroomkeuken S12 verkocht

Vanmorgen kreeg ik per e-mail de getekende offerte retour van een klant die de huidige Snaidero S12 showroomkeuken heeft gekocht. Ook deze showroomkeuken is dus verkocht. De keuken gaat naar een nieuwe woning in Amsterdam.


Van de huidige S12 keuken had ik een paar maanden terug nog onderstaande video opgenomen. Het is een wit hoogglans gelakte keuken met een werkblad in inox.



De huidige S12 showroomkeuken mag ik volgend jaar bij m`n klant gaan monteren. Zodoende heb ik nog wel even tijd om wat nieuws te bedenken. In grote lijnen ben ik er denk ik wel uit. Ik wil weer eens wat met de Snaidero Time gaan doen. Hier onder een foto van zo`n Snaidero Time keuken, deze keer bij project 616 in Hooglanderveen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten