Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 26 november 2014

Snaidero keuken in Noord Holland (Katwoude)

Gisteravond ben ik nog naar Katwoude gereden. Een poosje terug heb ik daar de Snaidero keuken van project 633 geleverd.


Het gaat eigenlijk om mijn vorige S10 showroomkeuken met daarop een uitbreiding (pantrykast toegevoegd en de koffiemachine/servieswarmer er af gehaald). Hier onder een video van de S10 keukenopstelling zoals klant die toen heeft uitgezocht.



Ik ben dus bij klant op bezoek gegaan om de apparaten uit te leggen en zo nodig in te stellen. Ook nog met ze gekookt met de hoge druk stoomoven. Deze keer o.a. Rendangvlees, groente, aardappelen en rijst.

In de showroom had ik met deze klant best een discussie gehad over de kookplaat. Dus of het gas of inductie moest gaan worden. Ze gaven aan achteraf heel blij te zijn dat het uiteindelijk inductie is geworden. Leuk om te horen! Lees hier meer over koken op inductie.


Toen ik naar huis ging kreeg ik ook nog een lokale kaas mee van klant; leuk! Bedankt hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten