Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 10 november 2014

Snaidero keuken op Texel

Vanmorgen waren de monteurs Jan en Joop hier heel vroeg vertrokken vanuit Arnemuiden. Zo konden ze al met de pont van 8:30 over naar Texel. Ze zijn gelijk begonnen met het uitpakken en controleren van de nieuwe Snaidero Skyline 2.0 keuken die klant heeft gekocht.


Zo kwamen ze er al snel achter dat de keukenkraan manco was. Ik ben op maandag altijd vrij, dus ik kwam er pas na de lunch achter. Dus snel een kraan uit voorraad gepakt en gauw naar Texel gevlogen. Dat vonden zowel de klant als de mannen monteurs natuurlijk helemaal geweldig.

Heen had ik windje mee, dus ik was er best snel (nét iets meer als 1 uur vliegen). Op Texel aangekomen de kraan aan klant overhandigd en heel snel weer terug gevlogen. Op het vliegveld van Arnemuiden mag je immers na zonsondergang niet meer landen. Dat ging op het nippertje goed. Terug had ik namelijk 1 uur en 40 minuten nodig. Echt heel veel tegenwind (tussen de 20 en 30 knopen bij Den Helder).


Ik heb de klant helaas maar heel kort gesproken. Ik begreep dat ze het heel leuk vonden met Jan en Joop. De kleur van de keuken vonden ze in het echt nog mooier als het monster wat ik ze had verstuurd. Ik had graag nog langer met ze gesproken, maar moest zoals gezegd snel terug zijn.

Onderweg kwam ik voor het strand van Zandvoort trouwens nog de ARM-46 tegen. Het schip waar ik de Kabeljauwvideo heb opgenomen. M`n passagier maakte onderstaande foto. Je kunt aan de golven bij het schip wel zien dat het best wel waaide.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten