Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 13 november 2014

Snaidero keukens bij klanten

Zoals ik gisteren al op het blog had geschreven ben ik gistermiddag langs geweest bij de klant van Snaidero keuken project 641 hier in Zeeland.

Bij deze klant staat de S100 keuken opstelling, maar dan met een aanrechtblad in composiet (in de showroom heb ik nu Corian). Over het verschil tussen Corian en Composiet werkbladen heb ik al vaker wat geschreven.

Hoe dan ook; we hebben er een video opgenomen van deze Italiaanse design keuken. Hieronder alvast een foto van hoe het is geworden.


Daarna ben ik naar Yerseke gegaan om verse mossels op te halen. Ik had immers afgesproken om te gaan koken bij de klant van de Snaidero Ola 20 keuken in Maasland. De mossels had ik bij Vishandel van As gehaald, snel maar even een video gemaakt met de telefoon. Mocht je in de buurt zijn dan is het toch wel een aanrader.



Naast de mosselen heb ik natuurlijk nog meer klaar gemaakt, niet iedereen lust immers vis. Zo had ik ook varkenshaas meegenomen. Heel makkelijk klaar te maken trouwens, maar duurt wel wat langer als de mosselen. Lees hier meer over varkenshaas uit de stoomoven.

Van de klanten van de Ola 20 keuken in Maasland kreeg ik nog wat leuks mee voor naar huis (een mooie Orichidee en een kistje druiven). Leuk hoor! Bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten