Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 27 december 2014

Neff koffiemachine C17KS61N0 (nieuwe lijn).

Sinds kort heeft Neff een nieuwe koffiemachine in de collectie. Dit is de Neff CS17KS61N0 inbouw koffiemachine. Zoals ik bij de presentatie van de nieuwe Neff lijn al had aangegeven, de nieuwe koffiemachine heeft nu vrijwel geen rvs meer. Zwart glas overheerst.


Ik heb het instructieboekje thuis eens goed doorgelezen en het apparaat in de showroom uitgeprobeerd. Vervolgens heb ik onderstaande video gemaakt om het apparaat uit te leggen. Uiteraard zijn jullie van harte welkom in de Snaidero showroom hier om de koffie uit deze koffiemachine in het echt te proberen.



o ja. Bij de koffiemachine van Neff zit standaard een stalen melkkannetje. Dit moet je natuurlijk elke keer schoonmaken. Zelf doe ik dat nu anders. Ik zet gewoon het pak met houdbare melk zelf in de koffiemachine. Past precies zoals je hier onder kunt zien. Scheelt weer schoonmaken. Als het pak leeg is gooi je het immers toch weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten