Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 11 december 2014

Showroomkeuken Ola 20 van Snaidero

Vandaag zijn we begonnen met het monteren van de nieuwe Ola 20 showroomkeuken. Jullie zien hier monteur Niklas bezig met het monteren van de hoge kasten van deze Snaidero keuken.


Ik heb voor m`n showroomopstelling trouwens de lichte Pininfarina poot gekozen (zie onderstaande foto). Boven op deze poot is een draagplaat gemonteerd waar het Corian werkblad op moet komen. Je ziet hier Jan en Joop aan het werk met de draagplaat voor dit werkblad.


Inmiddels ligt het Corian werkblad er ook op. Het wordt echt wel heel erg gaaf hoor! Ik hoop morgen de nieuwe Ola 20 keuken klaar te hebben hier.


O ja, voordat ik het vergeet. Ik hoop vanmiddag wat eerder weg te gaan. Ik heb met verschillende klanten afgesproken vanavond. Onder andere bij de klant van Snaidero keuken project 639 in Heiloo. Rond 17:00u hoop ik dus te vertrekken hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten