Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 18 december 2014

Snaidero keuken in Heerhugowaard

Zoals ik gisteren al op het blog had geschreven ben ik gisteravond naar Heerhugowaard geweest voor de Snaidero keuken van project 648. Met de klant gekookt in de nieuwe keuken en de inbouwapparaten uitgelegd.


Wat wel heel grappig was bij deze keuken is dat de makelaar van klant gelijk zag dat het een Snaidero keuken was. Thuis heeft hij namelijk deze Snaidero keuken staan. Zonder dat ze het van elkaar wisten waren ze allebei dus een keertje naar Arnemuiden gereden.


Wat ik laatst bij de klant in Katwoude had, had ik deze keer weer. De klant gaf van te voren aan graag op gas te willen koken. Na m`n uitleg toch gekozen voor inductie en nu zijn ze er super gelukkig mee. Lees hier meer over koken op de Flex inductiekookplaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten